wtorek, 18 kwietnia 2017

Dramat! To niepoważne!

Hej, tu Luncia ^.^

Ponieważ to jest też trochę prywatny blog, dziś udostępniam post o moim MOMIO DRAMACIE.
Ci, którzy mnie znają z momio, dokładnie wiedzą, ile się męczyłam z hakowaniem. 😯 Dużo razy zhackowano mi konto 😭 Teraz, mam problem. Kolejny. Ups. 😳
Gdy próbuję się zalogować, pokazuje mi, że złe hasło. Muszę wtedy odzyskać konto SMSem. Za każdym razem. To niepoważne, nie sądzicie?! 😠

Żeby było jeszcze lepiej, to numer mam zarejestrowany na telefon mamy... czyli w ciągu dnia, kiedy jest w pracy, nie mogę korzystać z momio! To po prostu bezsensowne i absurdalne. 😅
A co wy o tym myślicie? Tyle się nad tym napracowałam! 😟😧 A to heca... Będę więc teraz korzystać TYLKO z konta sweet dreams12, pomimo że:
Na Pretty-Luna mam przynajmniej 10 razy więcej ciuchów, 4 animo (za szafiry też), mnóstwo znajomości i w ogóle. Szkoda gadać. 😃 A więc to niższe zdjęcie po lewej to moje konto sweet dreams12 a wyżej Pretty-Luna.



     
Pretty-Luna





      sweet
dreams12





No to tym chciałam się z wami podzielić. 😭😏

Paaaaaaa 💛

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mroczno-słodki edit

Hej, Oto mój kolejny edit włosów - podobają się wam? Są idealne na Halloween - w połączeniu z czernią naprawdę pięknie kontrastują. Jeśli du...

😍MOMIO😍

😍MOMIO😍